منتـــــــــــدى قــــــــــــرية بــــــــــــــرهــــــــــيم

منتـــــــــــدى قــــــــــــرية بــــــــــــــرهــــــــــيم

منتدى شامل لكل ما يهم القرية

الرئيسيةالتسجيلتسجيل الدخولمكتبة الصورس .و .جبحـثدخولالأعضاءالمجموعات

بشري لأهالي قرية برهيم ( يمكنكم متابعة أخبار أبنائكم في مدرسة برهيم الإبتدائية الحديثة من علي هذا الرابط http://barhem.board-log.com )

تهنئة الي اهالي قرية برهيم بفوز مدرسة برهيم بنين الحديثة بشهادة الجودة والاعتماد التربوي وهي اول مدرسة تفوز علي مستوي محافظة المنوفية
 إدارة المنتدي ترحب بانضمام الاخ الاكبر والاستاذ الفاضل / محمد بهاء الشيخ وتتمني له دوام الصحة والعافية
 أسرة المنتدى ترحب بانضمام العالم الجليل فضيلة الاستاذ الدكتور محمد حمزة

شاطر | 

اسوأ مركز اختبارات icdl

كاتب الموضوعرسالة
محمدسعيدابوالعينين

مُساهمةموضوع: اسوأ مركز اختبارات icdl   الثلاثاء أغسطس 24, 2010 2:48 pm

أسوأ مركز اختبارات icdl
انه مركز اليونسكو بسرس الليان ونناشد الساده المسئولين بالجهات العليا بتغيير طقم الادارة المقيم بالمركز لسوء تعاملهم مع الممتحنين من اول المدير لاصغر موظف يعمل بهذا القسم وهذه شهادة مني بذلك لايعلمو شيئ في اي شيئ وكل الكلام (لو سمحتم ياجماعه سيبونه نشوف شغلنا متعطلوناش وربنا يسهل ) والكوسة والوسطة لها اكبر مناب للحبايب بجد مهزلة رهيبة واخطاء فظيعه وانا اتحدي بالادلة ان حد يقولي انا غلطان انا شخصيا دخلت امتحان انا نجحت فيه مرة ودخلوني نفس الامتحان تاني وعندما لاحظت ان الامتحان مكرر قولتهم الامتحان ده انا ناجح فيه قبل كدا طلعوني بره القاعه وقالو استنه شوية وبعدها قالو ان الامتحان اتحسب عليك يعني انت سقطت فيه (ههههههه)وسقطوني فيه طبعا الكلام ده كله مسجل علي الاسكيل كارد رسمي وعندما توجهت للشكوي داخل المركز سمعت كلمة ( معلش ) من اكبر مسئول الي اصغر موظف وعلي الفور تم خصم مبلغ 30 جنيها من حسابي اللي عندهم بالغصب اقوووووول ايه غير ( حسبي الله ونعم الوكيل )
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

اسوأ مركز اختبارات icdl
صفحة 1 من اصل 1